המועצה > חדשות ועדכונים > ארכיון כתבות > ארכיון כתבות 2010

ארכיון כתבות 2010

תאריך: 07/01/2010

דו"ח המועצה הישראלית לצרכנות לשנת  2009 בראש : תקשורת
חלה עלייה של מאות אחוזים בתלונות בתחום האופטיקה, חדרי הכושר, הריהוט והמחשבים

התחום הצרכני מאופיין במגוון אינסופי של תחומי הפעילות ובריבוי של פגיעות צרכניות.  ריבוי זה נובע, בראש ובראשונה, מחוסר איזון מוחלט בין העסק לבין הצרכן. בהיבט של כוח מיקוח, פערי מידע ומשאבי כסף וזמן. חוסר איזון זה עומד בבסיס עוולות צרכניות רבות שבהן מטפלת המועצה לצרכנות.
עשייה בתחום הצרכנות בפרט, ועשייה ציבורית ככלל, מחייבת ידע, מודעות, וכלים מעשיים. אך יותר מכל אלה, היא מצריכה הבנה כי כל מאבק צודק על זכות יכול לנצח. זאת, בתנאי שהמאבק מבוצע באופן נכון ובהתמדה.

המועצה לצרכנות פועלת במספר אפיקי פעולה לצורך הגנה על הצרכנים בישראל:
א. מטפלת בעשרות אלפי תלונות של צרכנים ומייצגת אותם מול בעלי העסקים.
ב. מייצגת את הצרכנים מול רשויות המדינה במטרה לחזק את ההגנות החוקיות והרגולטוריות עליהם.
ג. פועלת להגברת הידע והמודעות של צרכנים לקיום זכויותיהם ולדרכי מימושן.
מנכ"ל המועצה לצרכנות עו"ד אהוד פלג אומר כי ההגנה על הצרכן מחייבת פעילות מתמדת בכל האפיקים במקביל, והמועצה נערכה בהתאם לביצוע המשימות המתבקשות.
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג אומר כי ההגנה על הצרכן מחייבת פעילות מתמדת בכל האפיקים האלה במקביל, והמועצה נערכה בהתאם לביצוע המשימות המתבקשות.

לצפייה בדו"ח המלא: